PopDaraló

A tv2 műsorának követése, Lengesd a kezed! Zizegtesd a hangszálaid! Érezd magad jól! Fel a színpadra! Le a gátlásokat! Ereszd ki a hangod! Most a szöveg a lényeg!

Karaoke a tv2-n

Popdaráló

AJÁNLATOK

Videók

AJÁNLÁSOK

Utolsó kommentek

Jön a Popdaráló

2008.03.09. 11:42 - welltina

Címkék: tv2 videó popdaráló

Hamarosan indul a tv2 uj zenés vetélkedője,  Popdaráló  címmel
A műsorvezető Kovács Áron lesz, akit már az MTV Luxor Show-jában,   és a tv2 Mobil Party-jában is lehetett látni, és mellesleg egy KaraoKing nevű karaokecég vezetője.

Kíváncsi vagyok a műsorra!

A lényeg, hogy adott pillanatban folyatatni tudja a játékos az abbahagyott dal szövegét, a hang nem számít, ahogy mondják, most a szöveg a lényeg!

A bejegyzés trackback címe:

https://popdaralo.blog.hu/api/trackback/id/tr82372337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kántor László 2008.03.10. 17:39:36

Olyan aranyosak voltak, hogy bekerültem, nem volt jó a felvételi időpont, mindenkined tudtak másik időpontot adni, csak nekem nem!!!

zso 2008.03.11. 06:57:10

Ez pech!
lehet nem voltál elég eredeti, hogy megérje nekik a macerát.
Ha én jelentkeztem volna akkor én azon lettem volna, hogy szabad legyek arra az időre, amikor kell, mert szerintem inkább nekem kell alkalmazkodni, mint nekik.

Ági 2008.05.23. 22:47:26

Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani annak az énekes fiúnak a nevét a zenekarban?
Ma olyan lila bársonyzakóban volt...

CsabiFan0615 2008.05.28. 15:39:52

persze,h megtoom mondani: Vastag Csaba,nyugodtan látogass el erre az oldalra, naon jó: vastagcsaba.try.hu


süti beállítások módosítása